اوزیل: حسی که در آرسنال دارم دقیقاً عکس حسی است که در رئال داشتم

.:خبر گذاری جلب نیوز:.

برگ درختان سبز در نظر هوشیار هر ورقش دفتریست معرفت کردگار

اوزیل: حسی که در آرسنال دارم دقیقاً عکس حسی است که در رئال داشتم

اوزیل: حسی که در آرسنال دارم دقیقاً عکس حسی است که در رئال داشتم

ستاره آلمانی خط میانی تیم آرسنال اعتراف کرد به هیچ عنوان قصد ترک کهکشانی‌ها را نداشته اما بی‌اعتمادی سرمربی جدید کهکشانی‌ها او را مجبور به انجام این کار کرده است.

مسعوت اوزیل، هافبک آلمانی آرسنال که در آخرین روز از بازار نقل‌وانتقالات تابستانی از رئال مادرید به جمع توپچی‌ها پیوست و با این جابه‌جایی افراد زیادی، حتی هم‌تیمی‌های خود را غافلگیر کرد، مدعی شده است احساس می‌کرده هنوز هم برای کهکشانی‌ها مهره‌‌ای مهم است هرگز آنها را ترک نمی‌کرد.

اوزیل در گفت‌وگو با شبکه TF1 اظهار داشت: برای من اهمیت فراوانی دارد که در تیمی که برای آن بازی می‌کنم احساس مهم بودن داشته باشم و همچنین سرمربی تیم به من و توانایی‌هایم ایمان داشته باشد.

وی افزود: در پایان فصل گذشته شک نداشتم که در رئال مادرید می‌مانم اما بعد از آن یکسری چیزها رخ داد و من دیگر اعتماد سرمربی تیم را احساس نمی‌کردم. این وضعیت در آرسنال کاملاً متفاوت است و حسی که در این تیم دارم دقیقاً عکس حسی است که در رئال داشتم.

براساس گزارش تسنیم، اوزیل 25 ساله به محض ورود به جمع توپچی‌‌های لندن تاثیر خود را بر بازی شاگردان آرسن ونگر گذاشته است و در 7 بازی که برای قرمزپوشان لندن به میدان رفته 2 گل به ثمر رسانده است. این در شرایطی است که او در ثبت بسیاری از گل‌های دیگر آرسنال نقشی کلیدی ایفا کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 آبان 1392برچسب:,

] [ 17:38 ] [ عرفان ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه